Ημ. 04-04-18

3 είδη γυμναστικής για να χάσεις βάρος.


Θέλεις να χάσεις βάρος και να έχεις καλύτερη ποιότητα ζωής; Βάλε τη γυμναστική στη ζωή σου! Παρακάτω θα βρείς 3 είδη γυμναστικής για να χάσεις άμεσα τα περιττά κιλά που στοχεύεις.  


ΤΡΕΞΙΜΟ

Με το τρέξιμο μπορείς να κάψεις περισσότερες θερμίδες ανάλογα με την ένταση και την ταχύτητα που κινείσαι. Είναι επίσης ένας από τους καλύτερους τρόπους να μειώσεις το άγχος και την κατάθλιψη.Μπορείς τρέχοντας να κάψεις γύρω στις 600 θερμίδες την ώρα ενώ κάνοντας κανείς τζόγκινγκ για παράδειγμα μια γυναίκα γύρω στα 55-58 κιλά μπορεί να κάψει περίπου 550 θερμίδες.


ΠΟΔΗΛΑΤΟ

Το άλφα και το ωμέγα μιας καλής καρδιαγγειακής προπόνησης είναι το ποδήλατο και θα πρέπει σίγουρα να γίνει κολλητός σου. Κι αν δεν ανήκει στις αγαπημένες σου ασκήσεις, μόνο και μόνο ότι μπορείς να κάψεις μέχρι και 1000 θερμίδες την ώρα, θα σου αλλάξει άποψη. Φυσικά, υπάρχουν προϋποθέσεις γι'αυτόν τον αριθμό. Μια ώρα ποδήλατο στη μέγιστη ένταση θα βοηθήσει μια γυναίκα μέσου βάρους (περίπου 60 κιλά) να κάψει περίπου 850 θερμίδες και οι αριθμοί είναι ακόμη καλύτεροι για τους άνδρες (950 θερμίδες). Μήπως είναι ώρα να βγάλεις το ποδήλατο σου, από την αποθήκη? 


ΣΧΟΙΝΑΚΙ

Το σχοινάκι είναι κάτι παραπάνω από ένα παιδικό παιχνίδι. Για την ακρίβεια είναι μια από τις ασκήσεις που καίνε τις περισσότερες θερμίδες και σίγουρα θα σε βοηθήσει να ξεφορτωθείς εκείνα τα επίμονα 2 κιλά έγκαιρα για να φορέσεις το μπικίνι σου. Μια ώρα από αυτήν την δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει έναν άνδρα να κάψει εώς και 850 θερμίδες ενώ οι γυναίκες μπορούν να ελπίζουν να κάψουν εώς και 750. Θα λέγαμε πως αυτός είναι αρκετά καλός λόγος, για να προσθέσεις αυτή τη δραστηριότητα στη λίστα με τις καλύτερες ασκήσεις για να κάψεις το λίπος που επιθυμείς και να θέσεις ως προσωπικό σου στόχο, να κάνεις σχοινάκι 10 με 20 λεπτά την ημέρα. 



Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο για περισσότερες πληροφορίες : 
shape.gr