Ημ. 04-07-15

Η καλύτερη άσκηση για να χάσεις βάρος!


Θέλεις να χάσεις βάρος και να έχεις καλύτερη ποιότητα ζωής; Βάλε τη γυμναστική στη ζωή σου! Παρακάτω θα βρείς τρείς διασκεδαστικούς, απλούς και εύκολους τρόπους γυμναστικής σύμφωνα με το shape.gr

Αεροβική

Διασκεδαστική, δυναμική και σχετικά χωρίς αντίλογο, η αεροβική είναι μια αγαπημένη άσκηση για κάψιμο θερμίδων. Είναι λίγο δύσκολη στην αρχή και μπορεί να νιώσεις περίεργα που δεν θα κάνεις τις κινήσεις ακριβώς συγχρονισμένα με τους υπόλοιπους, όμως αυτό θα κρατήσει το πολύ μια βδομάδα και θα αρχίσεις να νιώθεις πολύ καλύτερα. Μια μέση γυναίκα μπορεί να κάψει έως 680 θερμίδες την ώρα αν είναι αποφασισμένη να κάνει σωστά τις ασκήσεις και ας μην ξεχνάμε τα άλλα οφέλη της, όπως πόδια χωρίς κυτταρίτιδα, σφιχτά σέξι οπίσθια και θανατηφόροι κοιλιακοί!

Τρέξιμο

Με το τρέξιμο μπορείς να κάψεις περισσότερες θερμίδες ανάλογα με την ένταση και την ταχύτητα που κινείσαι. Είναι επίσης ένας από τους καλύτερους τρόπους να μειώσεις το άγχος και την κατάθλιψη. Μπορείς τρέχοντας να κάψεις γύρω στις 600 θερμίδες την ώρα ενώ κάνοντας τζόκινγκ μια γυναίκα γύρω στα 55-58 κιλά μπορεί να κάψει περίπου 550 θερμίδες.

Αεροβική στο νερό

Η αεροβική στο νερό είναι ιδανική επιλογή για όσους μισούν τον ιδρώτα αλλά δεν μπορούν να κολυμπήσουν αρκετά καλά για να κερδίσουν όλα τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει μια ώρα κολύμβησης. Μην ανησυχείς όμως –μια ώρα αεροβική στο νερό θα σε βοηθήσει να κάψεις από 200-400 θερμίδες, ανάλογα με την ένταση της προπόνησής σου. Και καθώς όλες οι κινήσεις γίνονται στο νερό, δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τυχόν τραυματισμούς.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο: shape.gr